Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
K Olagus

Det kommer uppdateringar!

Rekommendera Poster

K Olagus

Skulle bara uppdatera mitt antivirus och var därför uppkopplad mot internet. Då får jag meddelande om 4 nya uppdateringar från Windows Update, trots att uppdateringar ju skall ha upphört från 20 januari-20. Vad är nu detta?

K Olagus

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
vertpre

Den "sista" uppdateringen till windows 7 som kom i januari innehöll en bugg som medförde problem för flera Windows 7 användare. Då Microsoft själva är ansvariga för buggen bestämde de att släppa en till uppdatering till Windows 7 för att rätta till problemet.

Från början var det tänkt att uppdateringen bara skulle vara tillgänglig till kunder med utökad support men sedan släpptes den till alla med Windows 7.

Det är den uppdateringen du nu har fått. Efter den här kommer inga fler om man inte har betalat för utökad support.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
K Olagus

Alla dessa kom in, eller snarare 1 av dem kom inte in men resten. Vet inte vad det är. Lite strul blev det efter för jag fick nya meddelanden om uppdateringar och sen när jag suttit och hämtat så stod det att det inte behövdes.

K Olagus

200218 WU.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Cecilia

De fyra som rör Windows är alla januari-uppdateringar, det är därför det står 2020-01.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...