rom1rom Postad 12 februari, 2020 Share Postad 12 februari, 2020 Varför kan google maps radera min tidslinje jag har hela tiden haft platstjänsten aktiverad och det har fungerat i flera år jag har iphone 8. Nu finns sedan några dagar ingen som helst information var jag har varit. Google avaktiverade av någon anledning mitt konto. Det har jag lyckats återskapa men platstjänsten fungerar inte. Jag har aktiverat den på nytt men det hjälper inte. Är det någon som har förslag på vad som hänt med platstjänsten Eva-Britt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thirteen Postad 12 februari, 2020 Share Postad 12 februari, 2020 Fann lite att läsa här https://support.google.com/accounts/answer/4388034?hl=sv Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rom1rom Postad 16 februari, 2020 Trådskapare Share Postad 16 februari, 2020 Tack för svaret men den länken har jag läst tidigare och det hjälpte inte Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Monshi Postad 16 februari, 2020 Share Postad 16 februari, 2020 Kontrollera dina inställningar, att platstjänster är påslagna osv. Starta maps, se att du har en position osv. Kan vara en uppdatering som kommit som kraschat tjänsten på din telefon? Testa avinstallera/rensa appen? Kanske att det efter det kommer igång? Antar att du testat starta om telefonen? (inte alla som gör det regelbundet) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Solution rom1rom Postad 16 februari, 2020 Trådskapare Solution Share Postad 16 februari, 2020 Tack för svaret jag hade gjort allt det du förslår men ingenting fungerade. Nu har avinstallerat allt och återställt telefonen som ny och nu fungerar allt som vanligt igen Cecilia och Monshi reagerade på detta 2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster