Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bokmärken i Firefox


Ann-Sofie
 Share

Rekommendera Poster

Hej. För några veckor sedan köpte jag en ny dator  och installerade Firefox glad i hågen, har Firefox sync. Men sedan igår  måndag 10 februari finns inga bokmärken, ingen bokmärkesmeny, ingenting. Trycker jag på bokmärken   uppe högst upp i webbläsaren  så   står det bokmärken i panelen till vänster men inget mer går inte att   få fram bokmärken bomärkesfältet bokmärksemenyn, ingenting. Loggade ut från Firefox sync och in igen för att se om det eventuellt hade  hängt sig, det fungerade på min mans laptop, men icke! Senast idag tisdag 11 februarei uppdaterade  Firefox till  senaste versionen, vad fasiken  kan ha hänt? Observera jag är milt uttryckt nybörjare på datorer, så om någon har något tips eller råd skriv så enkelt som möjigt.

Hälsningar

Ann-Sofie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om de tipsen inte hjälper kan du fortsätta med dessa som är just för problem med bokmärken: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cant-add-change-or-save-bookmarks

När jag kollar sidor där andra haft problem med bokmärken verkar det ofta bero på något tillägg de har installerat och det kan man enkelt pröva genom att starta om Firefox i en mod där tillägg är inaktiverade (Firefox-menyn - Hjälp - Starta om utan tillägg).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...