Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Silverbacken

Visa bilder

Rekommendera Poster

Silverbacken

På min surfplatta Samsung TabS2e vill jag visa bilder. Bilder som ligger på Intern lagring eller SD-kort går att spela upp med Galleri i bildspel.

Nu har jag kopplat in ett litet SSD-minne. Där kan jag bara se en bild i taget, backa och öppna nästa. Inget bildspel här. 

Vad göra??

Silverbacken  

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Pelle Penna

Du kanske kan hitta någon app i playbutik som kan hantera bildspel

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Silverbacken

Behövs/kan man ha ett eget bildvisningsprogram på plattan?

Silverbacken

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
ChristerE
På 2020-02-10 på 16:42, skrev Silverbacken:

På min surfplatta Samsung TabS2e vill jag visa bilder. Bilder som ligger på Intern lagring eller SD-kort går att spela upp med Galleri i bildspel.

Nu har jag kopplat in ett litet SSD-minne. Där kan jag bara se en bild i taget, backa och öppna nästa. Inget bildspel här.

Tycker inte det borde fungera olika för filer på olika lagringsmedia (fast det kan ju vara så). Det är inget annat som skiljer filerna på den interna lagringen eller SD-kortet och SSD-minnet, t ex filformat?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Silverbacken
Postad (redigerade)

Har provat med att formatera SSD;n med NTFS  och  exFAT. Finns bara dessa alternativen vid formatering. Provade även med visning Gallery GO. Jobbar vidare. Försökt med andra typer av bildfiler.

Har nu använt ett vanligt USB-minne. Inget bildspel där heller. Bilder på interna minnet fungerade ju, så då kopierade jag över denna mapp till USB. Men nej.

Nu lägger jag av. Tack ni som försökte hjälpa mig.

Redigerad av Silverbacken
Nya prov med minnen

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...