Aja Posted January 30, 2020 Share Posted January 30, 2020 Jag har använt Office Outlook i åratal och har inte haft några problem att justera spaltbredden på kolumnerna i visningsrutan. Nu har jag uppdaterat till Office 2019 och då finns det en minimibredd på spalten där det står "Sök i Aktuell postlåda Aktuell postlåda" överst. Tidigare har man kunnat dra i den lodräta kanten och öka och minska spaltbredden till önskad bredd, men nu går det bara att minska bredden till ett visst avstånd. Jag tycker den blir för bred och skulle vilja ha möjlighet att minska den ännu mer. Finns det något annat sätt att göra detta på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael63 Posted February 5, 2020 Share Posted February 5, 2020 Har lite svårt att förstå problemet? Att minska så att inget går att läsa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aja Posted February 5, 2020 Author Share Posted February 5, 2020 Det är massa luft i spalten så den skulle kunna minskas och det skulle ändå kunna vara läsbart, men i version 2919 finns en minimibredd inställd som gör att jag inte kan anpassa bredden vilket fungerade utmärkt i version 2013. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mbgtmari Posted February 8, 2020 Share Posted February 8, 2020 (edited) Du kanske kan prova chrometillägget som föreslås härhttps://www.michaellinenberger.com/blog/compact-layout-in-the-outlook-inbox-what-it-is-and-how-to-use-it-video-also-available/ Shadowbq says: June 6, 2017 at 6:28 pm For outlook office 365, (the new owa) when you want to use a more compact view with less white space you can try my new extension. It supports both themes, and outlook.office365.com (consumer/ed) and outlook.office.com (enterprise) Chrome Extension: office365-outlook-compact: https://chrome.google.com/webstore/detail/compact-view/npdfmcdicjcimlknokcglcobjbckkmkh Edited February 8, 2020 by mbgtmari Mikael63 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aja Posted February 8, 2020 Author Share Posted February 8, 2020 Tack för tipset, men detta tillägg till Google Chrome verkar vara till Office 365 och inte för Standarsversionen som inte öppnas i webbläsaren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts