Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Aja

Spaltbredd i Outlook 2019

Rekommendera Poster

Jag har använt Office Outlook i åratal  och har inte haft några problem att justera spaltbredden på kolumnerna i visningsrutan. Nu har jag uppdaterat till Office 2019 och då finns det en minimibredd på spalten där det står "Sök i Aktuell postlåda    Aktuell postlåda" överst. Tidigare har man kunnat dra i den lodräta kanten och öka och minska spaltbredden till önskad bredd, men nu går det bara att minska bredden till ett visst avstånd. Jag tycker den blir för bred och skulle vilja ha möjlighet att minska den ännu mer. Finns det något annat sätt att göra detta på.

outlook.PNG

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är massa luft i spalten så den skulle kunna minskas och det skulle ändå kunna vara läsbart, men i version 2919 finns en minimibredd inställd som gör att jag inte kan anpassa bredden vilket fungerade utmärkt i version 2013.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)

Du kanske kan prova chrometillägget som föreslås här
https://www.michaellinenberger.com/blog/compact-layout-in-the-outlook-inbox-what-it-is-and-how-to-use-it-video-also-available/ Shadowbq says:    
June 6, 2017 at 6:28 pm For outlook office 365, (the new owa) when you want to use a more compact view with less white space you can try my new extension. It supports both themes, and outlook.office365.com (consumer/ed) and outlook.office.com (enterprise) Chrome Extension: office365-outlook-compact:

https://chrome.google.com/webstore/detail/compact-view/npdfmcdicjcimlknokcglcobjbckkmkh

Redigerad av mbgtmari

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack för tipset, men detta tillägg till Google Chrome verkar vara till Office 365 och inte för Standarsversionen som inte öppnas i webbläsaren.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...