Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Hämtaren

Ryssar i min lur!!!

Rekommendera Poster

Hämtaren

För ett tag sedan började min Samsung S9 att bete sig egendomligt. Browser Chrome som jag nästan aldrig använt började helt plötsligt att öppna sig

och fram kom sidor med kyrylliska (ryska) bokstäver. Jag försökte rensa all historik i browsern men det hjälpte inte. Eftersom jag inte brukade använda den så avinstallerade jag Crome.

Det dröjde ett tag men sen började samma egendomliga beteende med min Firefox. Jag har rensat allt jag kan tänka mig komma åt men ändå så dyker dessa sidor upp rätt som det är oavsett vad jag gör med telefonen. Jag har Emsisofts virusprogram i telefonen men dom verkar inte hitta något sådant fel . Är det någon här som blivit utsatt för detta och har ni i så fall kunna stoppa eländet och i så fall hur

Hämtaren

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Hämtaren

OK men jag har inga sådana appar

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Cecilia

Det kan ju vara vilken reklamfinansierad app som helst. Mest misstänkta är ju dels appar som installerades strax innan det började och dels appar som uppdaterades strax innan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Hämtaren

Tack. ska kolla alla och stänga av autoavisering för att se vad som händer. Sen jag släppa på allteftersom för att se om det kommer tillbaka.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...