Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ljud till Youtube-klipp


Upper
 Share

Go to solution Solved by Upper,

Rekommendera Poster

Jag har tidigare lagt till ljud från ljudbiblioteket utan problem, men när jag nu försöker upprepa samma procedur så måste jag tillstå att jag misslyckats fatalt.

Jag kommer till ett läge där det det står redigering pågår men detta hjälper föga - det blir inget ljud på klippet..

Ljudfilen laddar jag ned från ljudbiblioteket (3min lång) så det är inga konstigheter.
En första inledande fråga kan ju vara, skall jag använda Klassisk Studio eller Youtube studio, 

 

lars upper

 

Jag är visserligen pensionär men detta har varit tålamodsprövande,

 

 

Redigerad av Upper
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, skrev Cecilia:

Vilket program använder du?

Jag ber om ursäkt för att min frågeställning var svår att tolka.

Svaret till Cecillia är att det är inget program i ordets rätta bemärkelse, utan jag utför mina övningar helt och hållet i Youtube.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen anledning till det men då flyttar jag tråden till underforumet Internet - övrigt där frågor som rör webbplatser brukar ligga och så hoppas jag att någon som kan YouTube på det sättet kan hjälpa dig på traven.

 

Cecilia

Moderator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Solution
8 timmar sedan, skrev Cecilia:

Ingen anledning till det men då flyttar jag tråden till underforumet Internet - övrigt där frågor som rör webbplatser brukar ligga och så hoppas jag att någon som kan YouTube på det sättet kan hjälpa dig på traven.

 

Cecilia

Moderator

Hej igen!

Ibland kan en promenad göra underverk.

Jag funderade denna stund på om jag inte via Windows Movie Maker kunde nå önskat resultat.

Det var ett alldeles utmärkt program för att lägga på bakgrundsljud.

 

lars upper

/ha det bäst

Redigerad av Upper
  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...