Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Återställa Windows


Torparen
 Share

Rekommendera Poster

5 minuter sedan, skrev Cecilia:

Se tidigare inlägg som sagt.

Cecilia med hopp om tålamod bif aktuella allternativ. Vilket skall jag välja och vd kopierar jag?

 

 

5 minuter sedan, skrev Cecilia:

Se tidigare inlägg som sagt.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, skrev Cecilia:

Förlåt men jag förstår inte vad du menar med ditt inlägg.

Återkommer i em.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På 2020-04-07 på 11:40, skrev Cecilia:

Förlåt men jag förstår inte vad du menar med ditt inlägg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

,

På 2020-04-07 på 11:40, skrev Cecilia:

Förlåt men jag förstår inte vad du menar med ditt inlägg.

 

22 timmar sedan, skrev Torparen:

Återkommer i em.

OK om vi säger så: Jag är övertygad om att Windows måste ominstalleras. Hur gör jag då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, skrev Cecilia:

Har du en DVD-skiva eller ett USB-minne med Windows 10?

Nej det har jag ej.  Om jag hade det skulle det innebära att jag inst samma skräp igen? Däremot använder jag Wdows säkerhetskopiering som görs varje timma. I denna ingår alla personliga filer.  

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då får du börja med att göra en sån DVD-skiva eller USB-minne: https://www.microsoft.com/sv-se/software-download/windows10

Följ anvisningarna för "Använda verktyget för att skapa installationsmedia ..." för att göra det,

När det är klart följer du anvisningarna för "Använda installationsmediet du skapat ...".

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, skrev Cecilia:

Då får du börja med att göra en sån DVD-skiva eller USB-minne: https://www.microsoft.com/sv-se/software-download/windows10

Följ anvisningarna för "Använda verktyget för att skapa installationsmedia ..." för att göra det,

När det är klart följer du anvisningarna för "Använda installationsmediet du skapat ...".

Ja du Cecillia jag har läst det du hänvisar till verkar som det är en byråkrat som skrivit. Tyvärr inser jag att jag måste ha någon som går in på min dator och hjälper mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...