Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Apple TV+ åsikter


Hakinger
 Share

Rekommendera Poster

Vad har ni för åsikt om Apple TV+ ?
Jag tog gratisåret i samband med att jag köpte senaste iPhone. Med tanke på hur minimalt utbud de har så kunde de nog inte göra annat än att bjuda på första året. Jag tycker inte tjänsten är mycket att hurra för, inte bara för det magra utbudet än så länge. Navigationen i Apple TV är onödigt jobbig där de blandar TV+ utbud med allt annat istället för att ha en lättåtkomlig avdelning för den.
Alla har ju olika smak men enda som jag funnit varit värt att se har varit Morning Show (för att den är ganska nyanserad i frågan om metoo)
"See" går att slötitta på om man kan låta sitt logiska tänkande vila under tiden.
Men resten...
Man får hoppas det blir bättre nu när de har draftat HBO's programansvarige (som gett klartecken till inte så självklara succér som Game of Thrones och Succession) En som vågar tänka utanför ramarna och ta risker i en branch som blir alltmer likriktad..

Redigerad av Pentti H
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom du frågar så.. För flera år sedan testade vi (knappt) AppleTv men eftersom man inte kunde justera ljudvolymen så åkte den snabbt tillbaks till affären och det blev en Chromecast i stället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har iofs aldrig använt Apple TVs fjärrkontroll utan kör allting via Harmony hub, men mycket konstigt, för att inte säga obegripligt, om man var tvungen att byta fjärr för att styra volymen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...