Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Google kalender


Aja
 Share

Go to solution Solved by Pelle Penna,

Rekommendera Poster

Jag är beroende av påminnelser från Google kalender. Av och till är det strul med den och nu har den igen fått spader. När jag klickar in mig på morgondagens datum för att lägga en ett evenemang visas datumet 24/12 2015. Jag kan inte hitta var jag kan ändra så att morgondagens datum kommer upp i den ruta där jag skriver in evenemanget om jag klickar på ett klockslag i kalendern. Det fungerar som det ska i Google kalender appen men inte i Google kalender i datorn. Tacksam för tips om hur jag ska få kalendern att förstå att det är 2020 nu och inte 2015. I kalenderöversikten visas korrekt datum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Solution

Kollade lite och det verkar finnas vissa problem hos en del. Antar att du använder Chrome? Se till att du har sista versionen av den. Du kan även testa att rensa kakorna i Chrome.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag  använder Chrome och jag har nu rensat Cookies, webbhistorik och cachade bilder och filer, men problemet kvarstår. Var ser man till att man har senaste versionen? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här hittar du din version:

Menyn (de tre lodräta punkterna längst ut till höger om adressfältet) > Hjälp > Om Google Chrome

Har du inte den senaste versionen kommer då Chrome att föreslå nedladdning av den.

Senare

Kontrollerade nyss själv. Resultat: 

Google Chrome behöver inte uppdateras
Version 79.0.3945.117 (Officiell version) (64 bitar)

Redigerad av mbgtmari
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Jag rensade cookies och cachen och uppdaterade webbläsaren men problemet kvarstod som jag skrev i inlägg ovan. Men dagen därpå när jag öppnade Google kalender så fungerade det igen. Jag var tydligen tvungen att stänga och öppna webbläsaren efter rensningen.

  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...