Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Torparen

mail från Lightroom

Rekommendera Poster

Då är det nog något fel på Lightroom eller så har du inte kontroll på inställningarna för ditt Google-konto.

Har du annat e-postprogram i din dator? Outlook, live-mail, Thunderbird (eller va nu alla heter)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
2 timmar sedan, skrev Pelle Penna:

Ursäkta en fråga. Jag googlade runt och hamnade på Adobes sida. Där står det att du måste ha någon e-posthanterare installerad. Har du det?

Du behöver ej be om ursäkt för frågor. Om jag har e-posthanterare inst? ja du det vet jag ej. Nu är det så att i Adobes info finns en massa alternativa förslag att lösa ev problem. Jag har bara inte orkat med det ännu. En sak som jag håller på att kolla är: Enligt Adobe kan vissa virusprogram spärra program som misstänks vara "skumma". Jag har Kaspersky försöker finna en mailadr till teknisk support men än har jag ej lyckats. Jag tror de har satt i system svårigheter att nå supporten "mindre jobb"

Ha det bra!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om jag frågar så här då. Hur gör du när du läser din e-post. Surfar du via webbläsaren till gmail eller använder du Windows inbyggda e-posthanterare (den som ser ut som ett kuvert). Eller har du någon annan variant. Thunderbird eller Outlook

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
1 timme sedan, skrev Pelle Penna:

Om jag frågar så här då. Hur gör du när du läser din e-post. Surfar du via webbläsaren till gmail eller använder du Windows inbyggda e-posthanterare (den som ser ut som ett kuvert). Eller har du någon annan variant. Thunderbird eller Outlook

Den som ser ut som ett kuvert.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
2 minuter sedan, skrev Thirteen:

Är det kuvertet som åsyftas?

Jaaaaaaaaaa!😉

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...