Stubban Posted November 26, 2019 Share Posted November 26, 2019 Hej! Jag har i Outlook online (Hotmail), tagit emot mail från två mailadresser (en gmail och en annan). Funktionen har varit inställd via Outlook - Synkronisera e-post i Hotmail. Jag tog bort denna förra veckan men mailen fortsätter att komma. Adresserna ligger inte kvar i vyn Synkronisera e-post i Hotmail. Jag bytte lösenord i gmail-kontot, men det gör ingen skillnad. Hur tar jag bort det? Anna DePhaz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mbgtmari Posted November 26, 2019 Share Posted November 26, 2019 "Om du inte längre vill ha ett annat e-postkonto anslutet till Outlook.com kan du ta bort kontoanslutningen från Outlook.com. Du tar bara bort anslutningen mellan det andra kontot och Outlook.com, inte e-postkontot eller e-postmeddelanden", skriver office.com-hjälpen.https://support.office.com/sv-se/article/ta-bort-ett-anslutet-konto-från-outlook-com-0b9a6b95-ff1b-46c1-bf60-d6b3b82c5ac8?omkt=sv-SE&ui=sv-SE&rs=sv-SE&ad=SE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stubban Posted November 27, 2019 Author Share Posted November 27, 2019 Det är exakt såhär jag gjort. Kontona syns inte längre men trots att det är en vecka sedan fortsätter jag att få e-post till mitt Outlook-konto. Varför slår ändringen inte igenom? Anna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted November 27, 2019 Share Posted November 27, 2019 Har du kollat att det inte är inställt i Gmail att mejlen ska vidarebefordras? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts