Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Photoshop Elements 5.0 Adobe


Sigla
 Share

Rekommendera Poster

Är det någon där ute som är intresserad av Photoshop Elements 5.0 Adobe?

Det är en cd-skiva och finns i org förpackning. 

Pris jag kan tänka mig är 100 kr, mest till frakten

IMG_3441.JPG.e96d018ddce4cf3f0196a4d68204399f.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tycks vara knepigt att använda version 5.0 i en Windows 10-dator.

 

https://community.adobe.com/t5/Photoshop-Elements/Running-Adobe-Photoshop-Elements-5-0-in-Windows-10/td-p/9423325

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret, då är det bara att slänga den då?

Det är himla synd, jag tycker inte om att slänga saker men bra att veta att den inte är så enkel att använda då

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns säkert någon med äldre datorer XP eller Win7 som skulle vara glad, men hur når man dem.

Jag har själv en banankartong med div program, bl.a.

  • Wacom ritplatta med Elements 2.0 (plattan funkar i Win10 att redigare på mitt Photoshop CS4, men inte ritprogrammet som följer med och inte vissa funktioner som installeras separat. Har inte testat så mycket.)
  • Adobes Creative suite CS,  (Photoshop, Illustrator, InDesign mm) 
  • Seglarkurs
  • o lite annat krafs.

Ska försöka med Facebook och säljgrupper där 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är just en sådan "någon" som kan köra gamla och antika program på min dator, ty jag dubbel-bootar med Windows 95 och Windows XP på min stationära dator. Den som spar han har. Men det är lite magstark att trådskaparen tar 100 kr för frakten av CD-skivan. Skippa kartongen och lägg CD-skivan i ett C5-kuvert då behövs endast normalporto som f n är 9 kronor.

Redigerad av dosman
Korrigerat radbrytningsfel!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Alltid bra med synpunkter och du är precis en sådan som jag vill nå. 

Jag trodde att orginalkartong och instruktionsbok skulle vara ett plus men om någon, t.ex. du skulle vilja ha bara cd skivan så är det helt ok för mig och då är nog portot 18 kr för det måste till lite omslagspapper också. Skiva + skivask väger 96 g. 

Du kanske tycker att bara skivan räcker och då räcker det med 9 kr och skivan åker i ett kuvert

Vad tror du om detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det låter lite riskfyllt att skicka en oskyddad CD-skiva i posten, kan vara stor risk för att den kommer fram i bitar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, skrev Cecilia:

Det låter lite riskfyllt att skicka en oskyddad CD-skiva i posten, kan vara stor risk för att den kommer fram i bitar.

 

1 timme sedan, skrev Sigla:

Håller helt med, nog är det tryggare att skicka i kartong men det får bli upp till den som ev är intresserad av skivan.

 

Men om skivan ligger i sitt hårdplastetui, så behövs ingen kartong att lägga den i, då räcker ett vadderat kuvert i rätt storlek.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...