Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Logga in hos Klarna


dosman
 Share

Rekommendera Poster

Har köpt en vara med "14-dagars Klarna faktura". Fre 11 okt ska den betalas. Jag vill 'pausa' fakturan hos Klarna eftersom jag kommer att skicka tillbaka varan i morgon den 9:e. För att kunna 'pausa' hos Klarna måste jag logga in hos dem, men har inte fått några inloggningsuppgifter. Något 'Bank-ID' har jag heller inte, varken mobilt eller via datorn. Så hur bär jag mig åt för att komma i kontakt med Klarna? Även för kundtjänst krävs det inloggning! Så vad gör jag?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan ringa till Klarna.

https://www.dustinhome.se/service/betalning/betalningsinformation "Har du några ytterligare frågor eller funderingar, är du välkommen att ringa Klarna på 08-120 120 10, mån-tors mellan 08:30 – 20:00, fredagar 08:30 – 17:00 och helger 10:00 – 17:00."

Redigerad av mbgtmari
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hittade denna e-post adress på en svensk sida och det måste vara Klarnas mest bevarade hemlighet: service@klarna.se. Kanske värt att prova. Men om du startar ett retur ärende så fixar väl säljaren det åt dig. Har aldrig hört att man måste pausa fakturan vid retur. Jag fick göra det en gång inte uthämtat gods inte gick tillbaka som det skulle och min andra retur (samtidigt) tog för lång tid på sig att komma tillbaka. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

@DePhaz: Tack jag provar adressen! Jo, säljaren 'har fixat returen' såtillvida att jag vid returen ska klistra en lapp på returpaketet med spåringingskod (som jag måste kopiera från ett erhållet pdf-dokument) m m. Jag måste vidare använda originalkartongen vid returen annars debiterar de 20% extra om jag använder egen konstruktion och originalkartongen har jag inte kvar...

 

Nej, man MÅSTE INTE pausa. Men jag måste ju meddela Klarna att jag returnerat paketet INNAN fredagen den 11:e annars blir det ju dröjsmålsränta och annat elände!

 

@mbgtmari: Tack, men det blir för dyrt att ringa! 5 kr/minut med kontantkort!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Allt blir mycket enklare med ett mobilt bank-id i din telefon. Mycket, mycket enklare. Skulle säga att det blir simpelt rent av och det digitala livet självt blir lättare! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, skrev Bosse-i-skogen:

Allt blir mycket enklare med ett mobilt bank-id i din telefon. Mycket, mycket enklare. Skulle säga att det blir simpelt rent av och det digitala livet självt blir lättare! :)

Det är ju det som är kruxet i denna tråd, har man inget bankid i sin mobil, om man nu har en mobil som ett bankid kan fungera i, så blir allt mycket svårare ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, skrev Laso:

Det är ju det som är kruxet i denna tråd, har man inget bankid i sin mobil, om man nu har en mobil som ett bankid kan fungera i, så blir allt mycket svårare ;)

Det förstår väl alla att mitt inlägg var som ett tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...