Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Snart ÖVERTYGAD!


Solspindeln
 Share

Rekommendera Poster

Nog måste väl många "programmerare..." ha skyddad identitet och utföra sitt tarv i atombombssäkra grottor...

??? kanske är det så, att de ger instruktioner till Dummare... eftersom tvångströjan hindrar från egna utsvävningar!

 

MÅNGA gånger Utmärkta tillfällen för ZEN-utövande...!!! ..........ett sinne som stilla vatten... ett sinne som stilla vatten

  • Förvirrad 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde någon annan skulle ha skrivit något inlägg här under dagen, men för gruppens skull så gör jag det.

 

¿ Que ?

  • Gilla 2
  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

.M... utveckla...

Har jag missat "något?" med det här med "Avreagera dig!" sidan...?

Jag känner en accelererande känsla att få veta...

Gärna om Cecilia, Hockke och DePhaz också lämnade ett bidrag till en Nyfiken E´n...

.M...? Citat: Jag trodde någon annan skulle ha skrivit något inlägg här under dagen, men för gruppens skull så gör jag det...

Jag brukar inte vara speciellt nyfiken, men en liten del av mig är det...

Ingen behöver "skjuta från höften" utan sikta och raka av de Verkliga Anledningarna!

... det är på ett sluttande plan så mitt "intresse" ligger inte kvar speciellt länge

Redigerad av Solspindeln
En onödigt hög personifiering som kunde tolkats fel
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, skrev Solspindeln:

Har jag missat "något?" med det här med "Avreagera dig!" sidan...?

 

Inte om det här med "Avreagera dig!", det har jag väldigt svårt att tro. Är det något så är det möjligtvis, kanske, eventuellt innebörden av .M och DePhaz's reaktioner, och sen .M's "Qué".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, skrev Solspindeln:

Jag känner en accelererande känsla att få veta

Eftersom du spekulerar om villkoren för gruppen programmerare är det väl inte så konstigt att en som tillhör denna yrkesgrupp, dvs .M, först markerar ditt inlägg med smileyn Förvirrad, och därefter skriver Va? på spanska. Han känner uppenbarligen inte igen sina arbetsvillkor i din beskrivning. Om du förklarar konkret vad du menar och/eller varifrån du har fått att exempelvis "tvångströjan" skulle hindra en programmerare  "från egna utsvävningar" tror jag han skulle kunna skriva ett mer substantiellt inlägg.

 

Jag skrev "Va? på spanska" eftersom Que inleddes med ett upp-och-nervänt frågetecken, vilket är typiskt för spanskan, men ChristerE har rätt i att frågeordet "Vad" skrivs med accent, dvs ¿Qué?, och dessutom heter va? egentligen ¿eh?  Man kan förstås också skriva No entiendo nada (Jag fattar ingenting) som Elena Rivera sjunger

https://www.youtube.com/watch?v=JoUcOQXbVi8

Redigerad av mbgtmari
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.M:s "gruppreaktion" blir fullt förståelig när han är programmerare! Jag misstog det för nån lokal grupp här.

Utan att på minsta sätt! förringa Alla! programmerares insatser (tvärt om! för utan dom vore Internet en omöjlighet) är programmering inte ett gediget grupp-skrå, som t.ex. Poliser, Läkare, Brandmän, där ett "angrepp" berör hela kåren.

Min IRRITATION! kommer ur avsaknaden av "användarvänlighet" och enkelhet för ett smidigt förlopp.

Inlägget var mer ett skrik i en kudde, än att specifikt peka ut någon/något.

Därav ordvalet "tarv" (naturbehov). Ett synonym som jag ser användbart lite då och då, på sidor som jag vet används av många åldersgrupper.

Axiomet: Kan du inte publikt, konstruera eller förklara för en 10åring och Gammelmormor så de förstår och kan använda produkten, så har du inte förstått själv! har tyvärr "åkts ifrån" i en skenande utveckling.

Ouroboros- effekten har blivit mer än en lokal Alkemisk process.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 timmar sedan, skrev Solspindeln:

Kan du inte publikt, konstruera eller förklara för en 10åring och Gammelmormor så de förstår och kan använda produkten, så har du inte förstått själv!

 

"använda produkten" - kan det också avse t ex "läsa inlägg i forum"?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som empath började jag "tycka synd om" min namne Steve, redan efter första svängen...

Han röst "avslöjade" honom, och att vara så nära ett "break through" inför publik...!!!!!...

gjorde att jag kände ett behov av Bachs Räddningsdroppar

eller en sopsäck att andas i...

Räddning blev en Bananfluga som flög förbi, och gjorde att jag kunde tänka på annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På 2019-10-08 på 12:30, skrev ChristerE:

 

"använda produkten" - kan det också avse t ex "läsa inlägg i forum"?

ChristerE... om jag hajjat dig rätt?... så belyser du ett intressant "problem/fenomen" Speciellt! i den skrivna världen... HUR mottagaren uppfattar det skrivna (av den anledningen finns det en uppsjö av skolor i kommunikation, som ändå inte kan bli heltäckande, eftersom skriftställarens -dagsform, intention m.m. m.m. är X-faktorer).

Nerkokat så har jag landat i att ta ansvar för vad jag skriver, med min intention och hur sen läsaren uppfattar det, får bli dennes "ansvar".

Uppstår oklarheter så är det enkelt att fråga efter ett förtydligande, och inget generellt förtydligande, utan ett specifikt. Annars blir det lätt ett energislöseri med onödig filibustrande.

Allt, har ett ett uppsåt och en riktning, men i formen "Avreagera dig", ser jag ett undantag för uppsåt och riktning i dess specifika form.

Det är allmänt känt att inom en del områden så finns "individuella tår" som är så långa,  att man trampar på dom hur man än uttrycker sig. (nu dyker empathen inom mig upp... för dessa "individuella tår" är så lättrampade på, att det bara är att "kasta in en boll och låta den rulla, så har man ett självspelande piano)

(inom parentes... det är Helt Främmande! för mig att sänka mig till den LÅGA NIVÅN, nu för tiden Tackar! jag istället om "nån" hittar en ömmande triggerpunkt).

  • Förvirrad 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående din förvirring ChristerE...JAa! Där siir man...

Älskare av "olikheter" som jag är, eftersom det är detta som ger LivsPaletten FÄRG!

Jag får "förvirra" mitt Ego eftersom -DET- föds på att inte bli förstått och därmed "känner" sig egen exklusivitet"...

Nu är vinkeln på intressebordet så pass, att já sätter kryss

 

...vid horisonten tornar sig ett problem upp... hur man enklast får en scart att gå över till en USB...

men det får bli en annan tråd

 

 

 

Redigerad av Solspindeln
Foto borttaget pga. upphovsrätt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ETT VIKTIGT FÖRTYDLIGANDE:

På inget sätt är något! av mina skriverier riktat till/mot .M!

Det kan tolkas så, ser jag i efterhand, men NEJ!

Det var en frustrerande "upplevelse" på en helt annan sida som utlöste mitt "utbrott", och som "följde med" hit.

.M... i vilket fall som helst så Ber jag om Ursäkt!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...