Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Logga ut från bank


dosman
 Share

Rekommendera Poster

Varje gång jag loggar ut från Swedbank så tar det en 'evighet'. En ring står bara och snurrar och efter cirka fyra minuters väntan tröttnar jag och kör Alt+F4. Till frågan: Är detta en säkerhetsrisk. Att inte invänta beskedet "Du är nu utloggad", eller något liknande? Använder browsern IE11 och Windows7.

Redigerad av dosman
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att det tar lång tid beror nog inte på din webbläsare, för även jag använder IE 11 och det gick jättesnabbt att logga ut från Swedbank för Windows 7 och går snabbt även för Windows 10, som jag numer har.

Redigerad av mbgtmari
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lasse "newbie" Johansson

Om inte utloggningen fungerar av en eller annan anledning så kan du väl i vart fall stänga ner webläsaren helt och hållet och INTE klicka dig vidare till en annan sida typ Facebook, Tradera eller liknande i samma fönster. Inte för att jag vet om det har någon betydelse men jag skulle i vart fall känna mig något säkrare. Använder själv oftast en dator med MS Win 7 och Firefox V69.0.1 för mina internetbetalningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Swedbank har ju en säkerhetsspärr inlagt, så är man inte aktiv inom 15 min, så loggas man automatiskt ur, det kommer till och med upp ett fönster som varnar för detta. Så även om man är inloggad i "historiken", så kan man inte backa och tro att man är inloggad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...