Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Programmet Quiz har slutat ladda.


VIM
 Share

Rekommendera Poster

Är det ett program som är installerat på din dator och som du startar via startmenyn eller en ikon på skrivbordet eller liknande?

Eller är det en webbsida som du kommer till genom ett bokmärke/favorit i en webbläsare (Internet Explorer, Edge, Chrome etc)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, så något på Facebook och då kan jag inte testa eftersom jag inte har något Facebook-konto. Har du prövat med någon annan webbläsare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
På 2019-08-18 på 09:11, skrev Cecilia:

Är det ett program som är installerat på din dator och som du startar via startmenyn eller en ikon på skrivbordet eller liknande?

Eller är det en webbsida som du kommer till genom ett bokmärke/favorit i en webbläsare (Internet Explorer, Edge, Chrome etc)?

Hej, jag kommer dit via ett bokmärke i Firefox.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom varken Cecilia eller jag har något Facebookkonto så kan vi inte hjälpa dig. Att du har ett bokmärke till Facebooksidan i Firefox hjälper oss inte. Finns det ingen adress till Quiz som inte ligger i Facebook?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 minuter sedan, skrev mbgtmari:

Eftersom varken Cecilia eller jag har något Facebookkonto så kan vi inte hjälpa dig. Att du har ett bokmärke till Facebooksidan i Firefox hjälper oss inte. Finns det ingen adress till Quiz som inte ligger i Facebook?

  •  
  • Medlem
  • 0
  • 501 inlägg
  • Ort:MÖLNDAL
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja just den facebooksidan kan jag ju öppna men den får jag inte titta länge på eftersom jag absolut inte vill skapa ett eget facebookkonto. Sidan är ganska tung med sina foton. Det kanske hjälper dig att rensa cache och historik i Firefox. Det gör jag själv med jämna mellanrum.

 

Har du försökt kontakta Facebook om problemet ? http://www.facebook-faq.se/kontakta_facebook/kontakta_facebook.htm

 

Det finns förstås Eforumare som har facebookkonton så du kanske kan hoppas på att någon av dem försöker hälpa dig. De kanske inte har sett din fråga förr.

Redigerad av mbgtmari
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du prövat med någon annan webbläsare, t.ex. Internet Explorer?

 

På Facebook-sidan står det att man ska mejla games@lotum.de om man har problem. Det är en tysk firma så de är nog vana vid att hantera olika språk och kan använda Google Translate för att översätta från svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...