Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Byta företagsnamn på Facebook


Dannipanni
 Share

Rekommendera Poster

Hej!

Mitt företag har bytt namn så jag skulle vilja byta namn på min företagssidan på Facebook (ligger under min privata sida). När jag försöker göra det (via inställningar - ändra namn) får jag bara avslag på min begäran med motiveringen att namnet inte följer deras riktlinjer (men det gör det, för det är ett registrerat företagsnamn). När jag överklagar beslutet blir jag ombedd att skicka in bevis (hemsideadress, varumärkesdokumentation) men när jag skickat in denna får jag samma mail igen där jag ombeds skicka in dokumentation (automatgenererat mail från Jane). Dvs moment 22.

Någon som har tios på hur jag kan ta mig vidare och lyckas ändra namn på sidan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På 2019-08-11 på 14:15, skrev Dannipanni:

Hej!

Mitt företag har bytt namn så jag skulle vilja byta namn på min företagssidan på Facebook (ligger under min privata sida). När jag försöker göra det (via inställningar - ändra namn) får jag bara avslag på min begäran med motiveringen att namnet inte följer deras riktlinjer (men det gör det, för det är ett registrerat företagsnamn). När jag överklagar beslutet blir jag ombedd att skicka in bevis (hemsideadress, varumärkesdokumentation) men när jag skickat in denna får jag samma mail igen där jag ombeds skicka in dokumentation (automatgenererat mail från Jane). Dvs moment 22.

Någon som har tios på hur jag kan ta mig vidare och lyckas ändra namn på sidan?

 

Hej!

Fetmarkerat förstår jag inte, kan du förklara för oss?

Företagssidor skapas här: https://sv-se.facebook.com/business/pages/set-up

Varför inte hålla isär ditt privata liv och företaget? Men det är förstås ditt val.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...