Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Så fixar du bättre undertexter i VLC


Nyhetsroboten
 Share

Rekommendera Poster

Urk, vilken obehaglig bild! Jag har aldrig begripit hur man frivilligt kan stoppa i sig popcorn. För mig är det som att äta papper. Anders Reuterswärds artikel om inställningar i VLC är däremot matnyttig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, skrev mbgtmari:

Urk, vilken obehaglig bild! Jag har aldrig begripit hur man frivilligt kan stoppa i sig popcorn. För mig är det som att äta papper. Anders Reuterswärds artikel om inställningar i VLC är däremot matnyttig.

 

mbgtmari... Ekologiska popkorn (Aldrig i microugn!) med Celtic Seasalt och Smör... MOA! eller varför inte ha i socker i smöret när man poppar... Japp!

Skalen har den stora fördelen att de river och rensar i tarmsystemet = Positivt!

 

Anders Reuterswärd... :thumbsup: Ruggigt Duktig på att visa Intressanta Nyttigheter!

 

p.s. Cecilia... ursäkta Versalerna... men jag har en ovana att Skriva som jag pratar... d.s.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

19 minuter sedan, skrev Solspindeln:

mbgtmari... Ekologiska popkorn (Aldrig i microugn!) med Celtic Seasalt och Smör... MOA! eller varför inte ha i socker i smöret när man poppar... Japp!

Jag kan bara konstatera att vi har olika smak. Blir inte det minsta sugen på den varianten heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 timmar sedan, skrev mbgtmari:

 Anders Reuterswärds artikel om inställningar i VLC är däremot matnyttig.

 

2 timmar sedan, skrev Solspindeln:

 

 

Anders Reuterswärd... :thumbsup: Ruggigt Duktig på att visa Intressanta Nyttigheter!

 

p.s. Cecilia... ursäkta Versalerna... men jag har en ovana att Skriva som jag pratar... d.s.

Anders har alltid bra svar om lösningar på mina problem både i PcFörAlla & DMZ

 

HANS

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...