Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tillfällig hängning?


Martassen
 Share

Rekommendera Poster

Hej!

 

Har en bärbar asus. Satt och skrev idag och hade Facebook uppe samtidigt. Växlade till Facebook och den verkade hänga sig på Facebook och skärmen blev sedan helt svart. Det hände 2 ggr med kort tid efter varandra ute på Facebook. Första gången kom bilden fram efter ett tag och andra gången när skärmen blev svart kom det inte fram nån bild så jag slog av den och på den igen. Jag väntade inte länge dock innan jag slog av och på.

 

Därefter inga problem.  Datorn är pigg i övrigt och fungerar bra tycker jag. Slog på den nu på kvällen också och inga problem med Facebook öppet. 

 

En tillfällig grej bara? Kanske nån bakgrundsaktivitet och tillfälligt? ?

 

Har följande dator

 

https://www.webhallen.com/se/product/253854-Asus-F556UQ-DM737T-15-6-FHD-i7-7500U-8GB-512GB-SSD-GF-940MX-Win-10?AID=11557410&PID=8761534&SID=eforum&utm_source=CJ&utm_medium=CPA&utm_campaign=affiliate

 

 

 

 

Redigerad av Martassen
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan vara så enkelt att windows bestämde sig för att uppdatera grafikkortet precis när du höll på, då kan datorn bete sig lite fånigt.

  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Skriver aldrig , Kollar bara flödet på Facebook. Nån gång chat, extremt sällan skriver i flödet. Slutna grupper med samma intresse är rätt trevligt. 

 

De vet nog för mycket. Håller med. 

 

Redigerad av Martassen
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

21 timmar sedan, skrev Hockke:

uppgiftsstjälande

?

Finns väl inget att stjäla? Användarna delar glatt med sig av allt..

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Min HP har också hängt sig. Ett meddelande visas att datorn uppdateras och att uppdatering 1 av 2 håller på. Nu har den hållit på i 6-7 timmar utan att något händer. Uppdateringstexten kvarstår och det går inte att komma ur detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

50 minuter sedan, skrev smokerings:

Min HP har också hängt sig. Ett meddelande visas att datorn uppdateras och att uppdatering 1 av 2 håller på. Nu har den hållit på i 6-7 timmar utan att något händer. Uppdateringstexten kvarstår och det går inte att komma ur detta.

Då finns det tyvärr inte så mycket annat att göra än att stänga av med strömbrytaren och hoppas på att det ordnar sig när du startar datorn igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...