Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ett konto två användare?


hup151_t
 Share

Rekommendera Poster

Kollade på mina inställningar och där finns nån på mitt konto som använder en webläsare "amazon" och under nyligen använda enheter känner jag inte igen mig alls. Ta en titt där!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att det står webbläsare amazon är nog en bugg, för den säger att min aktiella webbläsare är Amazon och så är helt klart inte fallet.

 

Sen verkar den basera inloggningar på ip-adress bland annat. så om du som majoriteten har dynamisk ip adress från din internetleverantör så kan eforum nog ha antagit att du loggat in från två olika platser trots att du bara är på din dator.

 

Eller använder du även din telefon till att kolla på eforum, för då bör ju den vara en av inloggningarna?

  • Gilla 1
  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tids- och kvantitetsmässigt skulle det kunna vara jag men inte lokalisering eller webläsare som jag tänkte först. Har flera datorer, surfplattor och telefoner. Minns att jag nån gång skickat samma ärende dels med statdator och senaree på natten från telefon vilket orsakade en mindre förvirring. Därefter skickar jag epost alltid från en och samma dator och visst kan även jag misa min så många gånger? Nej.s   Sista "s" ska höra till "misa" men det har blivit lite krångligt för mig med rättelser.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, skrev HansErik:

Tids- och kvantitetsmässigt skulle det kunna vara jag men inte lokalisering eller webläsare som jag tänkte först.

När det gäller webbläsare står det ju uppenbart fel och när det gäller lokalisering så är det den IP-adress som Eforum ser som ska översättas till en ort och dels stämmer inte IP-adressen alls om man t ex använder en VPN-tjänst och dels har en del internetoperatörer så få uppgivna orter att det kan slå rejält fel där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...