Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Rekommendera Poster

Jag blir inte klok på de ändringar som gjorts i Spotify' s gratisversionen.

Jag har spellistor uppdelade på sångare/grupper och där jag valt ut låtar jag gillar.

När jag nu försöker spela upp en av mina listor så spelas det hela tiden andra låtar med sångare/grupper jag inte valt.

Jag försöker hitta info hur detta hänger samman men lyckas inte.

Någon som kan Spotify's gratisversion och kan förklara för mig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Postad (redigerade)

Jag kan bara hänvisa till mitt och @Hankkis svar i din Spotifytråd förra året
https://eforum.idg.se/topic/357038-spotify-problem-i-mobilen/

Läs noga det som står i den här länken https://www.howtogeek.com/350288/spotify-free-vs-premium-is-it-worth-upgrading/ så ser du att man inte har så många valmöjligheter i gratisversionen. Dessa har förmodligen begränsats sen den artikeln skrevs. Spotify vill förstås tjäna pengar. Gratisversionen är inte tillräckligt lönsam. Den är bara ett lockbete för att man ska vilja börja betala.

Redigerad av mbgtmari

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Min fråga då gällde inte samma problem som nu.
Så här står de ti länken:

When using the desktop or web app with a free account, you can listen to any song, album, or playlist at any time in any order

Jag kan inte välja  min spellista och spela upp den utan får en annan lista uppspelad.

Vi lämnar det så och konstaterar bara att så är det.

Jag lyssnar max 1 ggr/vecka och har därför inte lust att ta betaltjänsten - även om den är bättre.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Howtogeek.com skrev: "When using the mobile app with a free account, you can listen to any songs in any order with unlimited track skips as long as it appears on one of the 15 personalized playlists chosen for you by Spotify’s machine learning algorithms.[...] In total, you’ll have about 750 tracks to choose from, although the exact tracks available change from day to day and week to week."

Men jag förstår att du inte vill ha betaltjänsten när du bara lyssnar en gång i veckan som mest.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...