rammega Posted July 12, 2019 Share Posted July 12, 2019 Varför blir jag promtad att skapa ett Microsoft konto efter att jag uppgraderat win 7 till 10? Fattar ingenting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Monshi Posted July 13, 2019 Share Posted July 13, 2019 Det är inget krav, det går att gå runt, men du får en del fördelar av det. Exempelvis logga in på tjänsten på nätet, spåra din dator, hålla kolla på dina abbonemang (Office 365), epost osv. Men som sagt inget krav och datorn kommer att fungera lika bra om du hoppar över detta steg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mbgtmari Posted July 13, 2019 Share Posted July 13, 2019 Håller med Monshi. Jag loggar fortfarande in med ett lokalt användarkonto och det fungerar utmärkt. https://pcforalla.idg.se/2.1054/1.655621/lokalt-konto-windows-10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rammega Posted July 13, 2019 Author Share Posted July 13, 2019 Ok tack. Det var skönt att sätta upp ett konto så inte storebror hela tiden ser dig. Det räcker med Facebook diket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts