Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
stjo57

LÖST Spamproblem i Mozilla Thunderbird

Rekommendera Poster

Efter att det har fungerat bra i flera år så har plötsligt alla mail från ett företag börjat hamna i spammappen. Mycket irriterande. 
Mailen är ej märkta som spam och går jag in i spammappen så kan jag alltså inte via knapp märka om dom som "Ej skräp". Däremot kan jag högerklicka på de aktuella mailen och välja "Märk - Som ickeskräp" men det gör ingen skillnad, de fortsätter ändå att lägga sig i spammappen.
Företaget i fråga har inte gjort någon förändring i hur de skickar sina mail.
Någon som vet hur kan jag ändra på detta?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
37 minuter sedan, skrev Mikael63:

Kan du logga in på ditt konto via webben och där se om du kan ändra detta?

Jag gissar att det är din e-postserver som flaggar som spam.

Du menar logga in där och gå in i spammappen och markera de olika mailen som "Inteskräppost"? Jag får nämligen några olika typer av mail från samma företag.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
4 minuter sedan, skrev stjo57:

Du menar logga in där och gå in i spammappen och markera de olika mailen som "Inteskräppost"? Jag får nämligen några olika typer av mail från samma företag.

Ja

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
17 timmar sedan, skrev Mikael63:

Kan du logga in på ditt konto via webben och där se om du kan ändra detta?

Jag gissar att det är din e-postserver som flaggar som spam.

Det verkar hjälpa!
Tack för tipset! :)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu



×
×
  • Skapa nytt...