Torparen Posted June 9, 2019 Share Posted June 9, 2019 Håller på att byta dator, det mesta är klart. Men då det gäller att flytta Lightrom går jag bet. Originalfoton är inga problem men Lightrom-katalogen med tillhörande foton Då???????????? PS Programmet är på den nya datorn.DS ❓ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solution Laso Posted June 9, 2019 Solution Share Posted June 9, 2019 Har för mig att du är medlem hos Moderskeppet, då finns det en bra guide där exakt hur du gör hela flytten från gamla till nya datorn. https://moderskeppet.se/resurs/byt-dator-och-flytta-lightroom/ Cecilia 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torparen Posted June 18, 2019 Author Share Posted June 18, 2019 Hej o tack för ditt tips. Det var krångligt, förmodligen beroende på han bakom tangenterna. Jag tror nu att allt är ok.☝️ Laso 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laso Posted June 18, 2019 Share Posted June 18, 2019 Så bra att du verkar fått ordning på dessa filer, så du kan börja och redigera dina bilder igen. Detta företag är ju proffs på programmet och har hållit på sedan första versionen, så dom går ju att lita på . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts