Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Skrivarproblem Samsung CLX 3300


Torparen
 Share

Go to solution Solved by mbgtmari,

Rekommendera Poster

Följande info finns på skrivarens fönster: "Förbered toner" Fattar inget. Hur många toners har skrivaren på fram resp baksida?

MVH

Lennart Torparen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Solution

Det betyder att tonern håller på att ta slut och att du snart kommer att behöva sätta in en ny tonerkassett. Se

https://support.hp.com/au-en/document/c05575278

"If the printer displays a Prepare Toner or Toner Low error message the toner cartridge(s) is almost empty and will need to be replaced soon."

  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja tänk det var just det jag misstänkte. Nu är det så att i skrivarfönstret är en liten pil som pekar på märket längst till höger.

Jag tolkar detta som att det är den svarta tonern. Lite märkligt är att det hjälper inte att ta ut och skaka tonern enl infon du hänvisar till.☝️

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, skrev Torparen:

Ja tänk det var just det jag misstänkte. Nu är det så att i skrivarfönstret är en liten pil som pekar på märket längst till höger.

Jag tolkar detta som att det är den svarta tonern. Lite märkligt är att det hjälper inte att ta ut och skaka tonern enl infon du hänvisar till.☝️

Jag har nu best tonern. Tråden kan avslutas. Tack för hjälpen. Hur avslutar jag en tråd?

MVH

Lennart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, skrev Torparen:

Hur avslutar jag en tråd?

Du kan markera inlägget från mbgtmari som bästa lösning genom att klicka på "bocken" till vänster om hennes tillägg.

Du kan även passa på att klicka på "tummen" nere i högra hörnet av inlägget för att tacka eller gilla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...