Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Dahl of Sweden


Cal Wood
 Share

Rekommendera Poster

Finns det någon här på forumet som har erfarenhet av Dahls Smartphones?

Tydligen är de främst framtagna för den afrikanska och asiatiska marknaden.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Martin Adamsson

Hej,

Jag har en DAHL smartphone. Köpte mobilen för ca 1 månad sedan och jag är positivt överraskad över hur mycket teknik man får för pengarna. Jag gillar den lätta vikten, den är smidig att hålla i handen och har mycket bra batteritid. Det finns plats för 2 SIM-kort vilket gör att jag kan ha mitt privata och jobb sim-kortet i en mobil. Rätt så smidigt faktiskt. Performance duger bra för en vanlig användare. Jag spelar mest Candy Crash, använder Mail, Strava, runkeeper, swish, BankID, youtube, Waze etc. hör av sig om du vill att jag testar något!

 

/Martin

ps. Den är stryktålig, jag har lyckats tappa den några gånger men den har klarat sig, peppar peppar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen till forumet, båda två!

 

Martin, du kanske ska berätta vilken modell det är du har eftersom Dahl har flera som är olika kraftfulla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Martin Adamsson
Postad (redigerade)

Javisst, tänkte inte på det. Jag har en Dahl People Plus. Funderar på att köpa en till min son med.

Redigerad av Martin Adamsson
  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade inte hört talas om dem innan men det verkar vara ett bra alternativ om jag skulle behöva en ny telefon någon gång. Tror jag ska höra med dem vad de har för priser. ☺️

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
 Share

×
×
  • Skapa nytt...