kasbole84 Posted June 1, 2019 Share Posted June 1, 2019 Går det att få pernament sidebar(bokmärken) till vänster i Google Chrom? Firefox har ju den möjligheten: Th Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thirteen Posted June 1, 2019 Share Posted June 1, 2019 Varför försöka bygga om Chrome till att se ut som Firefox? Du väljer ju webbläsare utifrån hur du vill att den ska fungera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mbgtmari Posted June 1, 2019 Share Posted June 1, 2019 (edited) 5 timmar sedan, skrev kasbole84: Går det att få permanent sidebar(bokmärken) till vänster i Google Chrome? Tyvärr så verkar det inte gå. Jag hittar inga sådana inställningsmöjligheter i Chrome-hjälpen. Här i Chrome's settings, your way visar Chrome stolt upp vad som går att ändra: https://www.youtube.com/watch?v=ftTE4zJm1po Att Firefox är min favoritwebbläsare beror bl a på att man har många möjligheter att anpassa den efter sina egna önskemål. P.S. @kasbole84 Du har råkat posta ditt ämne i Epostprogram så en moderator kommer nog att flytta det till Webbläsare. Edited June 1, 2019 by mbgtmari Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itankar Posted June 1, 2019 Share Posted June 1, 2019 Det finns en addon till Chrome som heter Bookmark Sidebar. Kanske är något för dig? mbgtmari 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mbgtmari Posted June 1, 2019 Share Posted June 1, 2019 Jag borde förstås ha tittat i webstore som du har gjort. https://chrome.google.com/webstore/search/bookmark sidebar?hl=sv Bokmärkessidopanel 879 användare har betygsatt det här objektet. Medelbetyg: 4, 6 av 5. liquidT and Itankar 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts