Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Om du undrar varför samhället snart kan vara i "fritt fall"


Solspindeln
 Share

Rekommendera Poster

Solspindeln
Postad (redigerade)

Citat: Frälsningsarméns grytor sjuder på grund av frivilliga gåvor från Folket...
DET DILEMMAT HAR INTE DEN POLITISKA ELITEN. DE BARA TRYCKER PÅ KNAPPAR FÖR ATT SKRIVA UT HÖGRE SKATTER FRÅN FOLKET...

 

https://newsvoice.se/2019/05/byrakratikomplexet-parasiterar-svenska-folket/?fbclid=IwAR3jEY9UyrOKW3Vbbf_EKYyVToaEYn-tQwmVEiQ8gKy4cGTxIULXKABe928

 

Missa heller inte BRILJANTA SANNINGSSÄGAREN Henrik Jönsson på YouTube (106 videor)

https://www.youtube.com/watch?v=lZCyWSKhd_Y

 

Är du på FaceBook? Kolla LexNoxa

 

Vad jag vill med det här? VAKNA UPP! om inte för din egen skull så för Dina Barn,s skull... DE! "ska ta reda på kaoset sen"

Redigerad av Solspindeln
Teckenändring
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I detta underforum, liksom i alla andra delar av Eforum, ska man hålla sig till vanlig nätetikett och t ex inte skrika (överdrivet användande av versaler).

 

Cecilia

Moderator

  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lasse "newbie" Johansson

Är lite osäker på vad du vill få fram med ditt inlägg? Att skatterna är för höga eller att byråkratin är för tungarbetad eller om Frälsningsarmén skulle kunna sköta allt så mycket bättre?  ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Solspindeln
Postad (redigerade)

Hej, Lasse! Då är vi 2... som är osäker... Men det jag skrev kvarstår som ett faktum!

...den enkla förklaringen är att jag ibland åker på "spökskrivningar" som nog bottnar i en passiv aggression.

Sitter och irriterar mig på "sakers tillstånd" och om "Hur Det BORDE Vara"... Ha!Ha!

Det är nog mitt rättspatos som blinkar till, för något ständigt påslag kan det definitivt inte skrytas med...

Det flashar ofta om att det är ett bekräftelsebehov och det retar mitt Ego något så infernaliskt.

Nåväl... stundtals så behövs reflexer från utsidan för att inte förvirra sig på insidan

Redigerad av Solspindeln
Förtydligande
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...