Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Senaste inläggen - visar inte det


Mikael63
 Share

Rekommendera Poster

Har inte detta varit uppe tidigare?

Flik Forum och menyalternativ "Senaste inläggen" visar inte senaste inläggen, enbart, utan en massa annat eftersom det är "All aktivitet" som visas.

Bugg eller bara en menypost helt i onödan?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Om det har varit uppe tidigare vet jag inte men jag tror inte det.

Jag är personligen nöjd med hur Eforum ser ut. När jag går in på startsidan ser jag till vänster

Forum

Startsida Senaste inläggen Topplista ...

I högerspalten har jag OBESVARADE ÄMNEN och under dessa kommer SENASTE INLÄGG

 

Om jag däremot klickar på Senaste inlägg-fliken får jag upp All aktivitet, ja.

1711089499_Eforumsenasteinlgg-fliken.thumb.png.2c0db42a5c0e4cc3591c45775eb02e6d.png
Är det detta du tänker på? Det är kanske litet ologiskt. Men måste du klicka på den fliken? Kan du inte nöja dig med med att gå till SENASTE INLÄGG i startsidans högerspalt?

Redigerad av mbgtmari
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 minuter sedan, skrev mbgtmari:

Är det detta du tänker på? Det är kanske litet ologiskt. Men måste du klicka på den fliken? Kan du inte nöja dig med med att gå till SENASTE INLÄGG i startsidans högerspalt?

Ja, det är inte så att jag upplever det som ett problem mer än att det är missvisande information:

 

Senaste inläggen - tar dig till sidan med All aktivitet. Varför?

Antingen bör ju texten ändras till All aktivitet eller så ska man länkas till en lista med de senaste inläggen, ungefär som Senaste 100 trådarna (fast inlägg då)

 

Klick på fliken Aktivitet - tar dig till sidan med All aktivitet. Ja, okej, något bör visas.

 

Klick på All aktivitet - tar dig till All aktivitet. Ja, bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi får väl se om @felix kan ändra i den röda forum-menyn. Han ändrade mycket där enligt våra önskemål under beta-tiden.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...