Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Mitt oäkta Windows7


dosman
 Share

Rekommendera Poster

Inom kort kommer mitt skrivbord att bli svart och i nedre högra hörnet kommer att stå med vit text: "Dett exemplar av Windows7 är oäkta".
Aktiveringen via nätet misslyckades nämligen. Dock godkändes produktkoden vid installationen...

 

Jag har en gång faktiskt betalat för koden! Min fråga är: Kan jag efter 'oäkta'-förklararingen ändå fortsätta använda exemplaret?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, skrev dosman:

Inom kort kommer mitt skrivbord att bli svart och i nedre högra hörnet kommer att stå med vit text: "Dett exemplar av Windows7 är oäkta".
Aktiveringen via nätet misslyckades nämligen. Dock godkändes produktkoden vid installationen...

 

Jag har en gång faktiskt betalat för koden! Min fråga är: Kan jag efter 'oäkta'-förklararingen ändå fortsätta använda exemplaret?

Om du har köpt licensen och använt den på det sätt som licensvillkoren anger tycker jag att du kontaktar Microsofts support. Om du inte gjort något med din licens som bryter mot villkoren kan Microsoft hjälpa dig, kanske, med att se till att den bli genuin igen.

 

Använd länken i detta svar för att finna telefonnumret till Microsofts support.

 

https://support.microsoft.com/sv-se/help/4051701/global-customer-service-phone-numbers

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

Min erfarenhet av att ringa till Microsoft ang. liknande saker är mycket god.

Dom är trevliga att ha att göra med och så fort man förklarar vad det handlar om så försöker dom att hjälpa till.
Dock hamnade jag på Irland och MS-support där, men inga problem alls.

 

Så var inte orolig för att lyfta luren och ringa: 08 55 99 00 00

Till veckan naturligtvis; även dom har stängt på helger och annat.

Mvh :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...