Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

inte panik med hade varit nice med hjälp (mitt grafik kort är inkoplat men står att det ej är)


Casper05
 Share

Rekommendera Poster

jag bygde min egna dator för några år sedan och nu så kollade jag min BOT kontroler för skojs skull och det stod ej att mitt gpu va inkoplat men den lyser och hdmi sladen siter i gput finns det någon app man kan ladda ner för att se om det är sant. 

 

sorry för inga punkter och stavfel jag har svårt för sådant

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är ju inte direkt mitt ämne men är det något som inte fungerar som det ska?

 

Jag tolkar detta..

20 timmar sedan, skrev Casper05:

nu så kollade jag min BOT kontroler för skojs skull och det stod ej

.. som att du inte hade några problem, kollade något ändå och fick i ditt tycke ett missvisande resultat.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

Hej,

 

BOT kontroler vet jag tyvärr inte vad du menar med. I mina ögon är en sk. Boot Controller ett särskilt program från tex. dom som har Backup & Restore funktioner för att kunna välja olika typer av Windows (eller vilket operativsystem som helst för den delen) att man kan välja olika Boot partitioner (internt eller från externt media) vid uppstart och ligger som en egen dold partition.

Vet ej om det är detta du avser med detta?

 

Några frågor:

Vad har du för dator:

Moderkort - fabrikat och modell?

Processor - fabrikat och modell?

Grafikkort - fabrikat och modell?

Bildskärmsupplösning tex. 1920 x1080 vid 60Hz eller annat?

Operativsystem: Windows 7, 8, 10? eller annat inkl. ifall du har flera olika?

 

Kanske att du bara behöver se till att du har senaste moderkorts-drivrutiner samt inte minst viktigast: senaste grafikdrivrutiner installerat och sedan kanske alla bekymmer är ur vägen?

Mvh :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share



×
×
  • Skapa nytt...