Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
qpre1974

Bildprogram

Rekommendera Poster

När jag tidigare stoppade ett SD-kort in i datorn så öppnades direkt ett fönster där det stod mm. hur många bilder jag hade på kortet och att det var klart för att att ladda in bilderna i datorn. Efter någon uppdatering i Windows 10 så försvann denna möjlighet och nu måste jag t.ex. själv sortera bilderna i datumordning. Tidigare gjorde detta program detta hur lätt som helst. Känner någon igen vilket program det kan vara och om det finns möjlighet att återinstallera det eller om det liknande gratisprogram att ladda ner?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag fick ett likartat problem med efter uppdatering. Klickar jag på ikonen till en bild i en mapp öppnas bildprogrammet ikonen hänvisar till, dock inte själva bilden, den måste jag hämta manuellt. Så var det inte före uppdateringen och jag har inte hittat någon lösning.

Nu använder jag inte det förinstallerade bildprogrammet, kanske det fungerar bättre?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
1 timme sedan, skrev Hockke:

Klickar jag på ikonen till en bild i en mapp öppnas bildprogrammet ikonen hänvisar till, dock inte själva bilden, den måste jag hämta manuellt.

Har du prövat att ominstallera bildprogrammet?

Kanske bäst att börja med att avinstallera det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...