Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Expert på teknikprylar sökes!


Sara.K
 Share

Rekommendera Poster

Hejsan!

 

Jag gjorde ett inlägg här för något år sedan och nu är det dags igen. Vi söker fler experter till vår köprådstjänst, www.advized.se/ ?

 

Som expert på Advized får du på ett roligt sätt dela med dig av dina bästa köpråd till vanliga konsumenter.

 

Just nu söker vi experter inom:
TV
Smarta klockor
Högtalare
Routrar
Bildskärmar
Skrivare
Robotdammsugare

 

Som expert får man tipsa om vilka produkter man vill! Det viktigaste är att man är oberoende och inte har något samarbete med något märke/leverantör/butik som tillverkar eller säljer produkterna man rekommenderar. Ni är säkert många kunniga personer här på Eforum, och om du själv inte är en expert så kanske du vet någon som skulle passa bra? I så fall får du jättegärna tipsa oss!

 

Till intresseanmälan -> https://www.expertquiz.se/application

 

Ställ gärna frågor, så berättar jag mer ?

 

Redigerad av Sara.K
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
Lasse "newbie" Johansson

Jag antar att du enbart söker "experter" till fabriksnya produkter vilket jag dessvärre kan noll om. Min erfarenhet sträcker sig enbart till produkter med några år på nacken som man efter några år kan se om de fortfarande håller den höga kvaliteten eller redan har hamnat på återvinningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20 timmar sedan, skrev Lasse "newbie" Johansson:

Jag antar att du enbart söker "experter" till fabriksnya produkter vilket jag dessvärre kan noll om. Min erfarenhet sträcker sig enbart till produkter med några år på nacken som man efter några år kan se om de fortfarande håller den höga kvaliteten eller redan har hamnat på återvinningen.

 

Hej Lasse!

 

Som expert får man rekommendera vilka produkter man vill, så länge man kan motivera varför ? Problemet med äldre produkter är väl i så fall att de inte alltid säljs längre. Men släng iväg en ansökan om du är nyfiken vettja ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...