Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Feedback på ny design


ev0l__
 Share

Vad tycker du om designen?  

3 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad tycker du om designen?

    • Bra!
      1
    • Okej, inget mer.
      2
    • Dålig.
      0

Denna omröstning är stängd för fler svar


Rekommendera Poster

Hej,

Jag har jobbat med en ny design på vår sida och tar gärna emot feedback från er här på forumet. 

Här kan ni se sidan: Fotbollsresan.se

Tanken är att besökarna enkelt ska hitta det laget som de söker. Antingen via sökformuläret som laddar resultat med hjälp av AJAX och om de är osäkra och scrollar ner ska de inspireras då vi visar tips på populära resemål.

Väl inne på ett lag är det en del som ligger utanför våra händer då själva resegeneratorn som visar matcherna är från en extern leverantör som faktiskt sköter bokningarna åt besökarena (i detta fall är den från Nickes.com). Den kan jag tyvärr inte påverka så den behöver ni inte ge feedback kring.

Vad säger ni? Fördelar? Nackdelar? Enkel att navigera och förstår? Krånglig att navigera och förstå?

Ser fram emot era åsikter.


 

fu.jpg

Redigerad av Cecilia
För att säkerställa att Eforum inte används för SEO är klickbara länkar omgjorda till rena adresser /Cecilia, moderator
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ChromaWoods

Funkar väl hyfsat, men man kan jobba lite mer i olika skärmstorlekar och enheter. Har några småsaker som störde mig:

 

Nyhetsbrev överlappar tabellen mobilt:

image.thumb.png.3b99611a2b94d182f94ac27cb9d34d9f.png

 

Jättestort tomrum i större skärmstorlek:

image.thumb.png.3378230b463703c7dc77158d9f86c948.png

 

Dessa kort skulle nog se bättre ut om de linjerade i nerkant. Och radavståndet är väldigt stort:

image.thumb.png.aa15b359f2eec8f372bf662e802a7584.png

 

Inkonsekvent padding:

image.png.8821eaf3fde440ac36ff75f565a2a34e.png

 

Nyhetsbrev-formuläret blir jääääättelångt i större skärmstorlekar. Borde kanske vara någon max-bredd på den.

image.thumb.png.b0b81a833105a36584f55727151165ae.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...