Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Annonser


torgnyb
 Share

Rekommendera Poster

När du skriver "hemsidan" menar du då din egen webbplats, alla webbsidor eller en viss webbplats/webbsida?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt, jag skrev fel. Jag menar startsidan. Jag använder Windows10.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det startsidan för verktyget unv.is du menar, dvs https://unv.is/ ? Eller är det startsidan för din webbläsare (Google Chrome?)?  Eller är det möjligtvis på ditt skrivbord dessa annonser dyker upp?

Redigerad av mbgtmari
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För tydlighetensskull, kan @torgnyb ta en skärmdump på denna annons och klistra in i ett svar här, det blir kanske  enklare att förstå vad det är för slags annons om vi får se den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova att i punkt punkt punkt menyn uppe till höger välja inställnignar, sen i sökrutan skriver du avisering, klicka innehållsinställningar, klicka Aviseringar, ligger siten i listan där, klicka på punkt punkt punkt och välj ta bort.

  • Tack 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! Har nu tagit bort unv.is. Hoppas att det hjälper. Fick på annat håll tipset att använda gratisprogrammet adwcleaner..

Väntar nu och ser om jag slipper annonserna nu,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

AdwCleaner är bra om man har fått in ett annonstillägg i webbläsaren och när man har fått det brukar man få annonser som ser ut att ligga i själva webbsidan men samma annonsleverantör dyker upp på överallt i stället för att det varierar. Därav frågorna om hur det såg ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...