-
Liknande Innehåll
-
Av Stubban
Jag vill radera foldern RSS-Feeds och Arkiv i Outlook. När jag högerklickar finns inte den valmöjligheten. Om jag går till min mailbox online istället kan jag radera RSS-feeds, men den dyker upp igen inom kort. Arkiv-mappen går inte att radera. Hur får jag bort dem? Det är alltså inte en särskild RSS-feed, utan hela mappen jag vill bli av med.
Anna
-
Av Oj!
Jag har några olika e-postkonton och hämtar dessa till min e-postklient Thunderbird. Använder den kalender som finns till Thunderbird och kan hämta uppgifter från mitt outlookkonto. Däremot lyckas jag inte synka< de uppgifter som direkt läggs in i Thunderbirdcalendern med den i Outlook. Hur gör jag för att synka åt båda håll?
-
Av Oj!
Hej
Har ny Windows 10 dator och gjort nyinstallation av senaste Thunderbird. Vill gärna skapa en signatur som infogar namn och kontaktuppgifter i mina mail. Hittar dock inga möjligheter i denna version. I tidigare versioner gick det att skapa en särskild signaturfil, men hittar ingen funktioin för detta i version 60.5.3
-
Av Perra01101
Hej,
jag använder Outlook 2016 och gör en hel del inbjudningar till möten,
Går det att i kalendervyn få överblicksåterkoppling på vilka möten där svar saknas från 1 eller fler deltagare?
Har letat och gått igenom kalendervyn men det enda jag hittar är "requests not responded to" vilket gäller mina svar
på inbjudningar till mig.
-
Av Anders Wahlund
Jag har två e-postkonton kopplade i mitt outlook e-postprogram (en outlook.com och en .net adress)
Under kontoinställningar så är min .net adress förbockad som standardkonto för skicka,
När jag klickar på Ny epost så kommer alltid min outlook.com adress som förvald.
Hur kan jag ändra detta eller är det en bugg som Microsoft lagt in i Outlook.
Om jag tar bort min outlook.com adress från outlook så fungerar min .net adress som den skall.
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
Obesvarade ämnen
-
Nya ämnen
-
Aktuella jobb
- Senior C#-utvecklare till Hjärt-LungfondenStockholm (Län)
- Frontend-utvecklare med fokus på React till Hjärt-LungfondenStockholm (Län)
- Riksbanken söker IT-säkerhetsarkitekt och SOC-ansvarigStockholm (Län)
- Riksbanken söker testmanager med inriktning mot cybersäkerhetStockholm (Län)
- Frontend DeveloperStockholm, Stockholm , Sweden
- Senior C#-utvecklare till Hjärt-Lungfonden