Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tung PDF till Iphone


Dag Erlandsson

Rekommendera Poster

Dag Erlandsson

Har en fråga, om jag har en ”tung” pdf på min mail och vill skicka över den på IPhone t.ex med sprend hur öppnar man en sån? Till datorn var den zippad från början. Kan man komprimera den ytterligare kanske? Kommer alltså att öppna den via min mejl på iPhone men gåt en zippad fil att öppna i iPhone? Kan man utan att zippa den skicka den till mejlet och öppna i telefonen? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ju appar som kan unzip. Både gratisversioner och betalvarianter. Har ingen aning om hur bra de fungerar, men det är ju bara att testa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dag Erlandsson

Hej igen, funkar inte. Ska uttrycka mig bättre. Har en fil på 40MB (PDF). Vill ha filen över på min iPad. Skickar filen via mejl Sprend.se försöker ladda ned den på min iPad inget händer? Via Google drive och då finns den på min iPad via mejlen MEN jag vill ha den PÅ min iPad - hur får jag över den. Kan alltså läsa den på mejlen på paddan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 timmar sedan, skrev Dag Erlandsson:

Via Google drive och då finns den på min iPad via mejlen MEN jag vill ha den PÅ min iPad - hur får jag över den. Kan alltså läsa den på mejlen på paddan

Har du laddat upp filen till Google Drive?

(Vad menar du med att den finns via mejlen?)

Du har väl webbläsaren Safari på din iPad?

Om du använder den och surfar in till Google Drive så bör du se din PDF.

Klicka en gång på filen så att den blir markerad, klicka på de tre prickarna uppe till höger och välj ladda ned.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...