Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
Pluffiz

Billig robotdammsugare 2:a

Rekommendera Poster

Hej! Är lite inne på att köpa en smidig robotdammsugare.

Men då jag bor i en 2:a känner jag inte för att lägga jättemycket pengar på det, vill egentligen bara ha en som kan underhållsstäda lite :)

Så vad har ni för tips?

Har rundade fina trösklar så det är inget problem, har dock en ryamatta i vardagsrummet men den får man ju ta manuellt när man storstädar med vanlig dammsugare och så vidare! :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ja jag kikade lite på den, satt o kikade lite på den första där (kommer inte ihåg va den hette nu) och den verkar ju rätt lovande faktiskt, som sagt inget extremt behövs ju :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej,

Som ett litet komplement till IDG:s artikel ovan:

Robotdammsugare.org Din guide till att köpa robotdammsugare / självgående dammsugare

Konsumentmagasinet.se Robotdammsugare Test – Hitta de bästa robotdammsugare här

Inget annat än tips innan du inhandlar: priser har jag noll koll på men sök på tex. Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=520

Mvh :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Robotdammsugare-sidan verkar lite väl gammal de hänvisar till tester som gjordes för 6 och 7 år sen.

Båda sidorna hänvisar till (gamla) tester som M3/IDG respektive Råd och Rön gjort och här är Råd och Röns test från i höstas: https://www.radron.se/tester/vitvaror--hushallsmaskiner/robotdammsugare/

Men jag vet inte hur mycket du kan läsa utan att betala. Det är i alla fall bara delvis samma modeller som M3 testade. iRobot Roomba 616 verkar ha ett bra resultat (delad 4:e plats av 37) till ett lågt pris enligt det testet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...