Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Fästa på start


Brennis

Rekommendera Poster

Har just köpt ny bärbar. Scrollar ned vid de trepunkter längst upp till höger. Klickar på "Fäst på Start" Ingenting händer. Går ej.

Hur får jag panelerna, typ SHB eller hitta.se att fästa 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad menar du med panelerna SHB och Hitta.

Om jag förstår vad du menar så är det webbsidor och då kan du inte fästa dem på Start. Det måste vara nedladdade appar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det går att göra genvägar från webbläsaren och dra till skrivbordet, men inte fästa på Start såvitt jag vet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

47 minuter sedan, skrev Pelle Penna:

Vad menar du med panelerna SHB och Hitta.

Om jag förstår vad du menar så är det webbsidor och då kan du inte fästa dem på Start. Det måste vara nedladdade appar.

Som du kanske sett på ett annat forum så finns den funktionen i Edge under FLERA VERKTYG. Jag hade inte sett detta tidigare då jag sällan använder Edge

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Pelle,

I tidigare versioner gick det att klicka in på SHB:s hemsida och sedan fästa den som en panel på startsidan. Det går inte nu.

Kanske måste det till en SHB-App, men var finns den i så fall??  Jag hittar inte FLERA VERKTYG i Edge. Kan du förklara.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Pelle,

Jah har löst problemet. Det har tagit mig över 36 timmar. En komplicerad manöver med Internet Explorer och göra om sidor till appar - men det funkar.

Tack för all hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, skrev Brennis:

En komplicerad manöver med Internet Explorer och göra om sidor till appar - men det funkar.

Kan du beskriva hur du löste det?

Det kan ju vara till nytta för någon annan som undrar samma sak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, skrev Cecilia:

Kan du beskriva hur du löste det?

Det kan ju vara till nytta för någon annan som undrar samma sak.

 

Skulle jag också vilja veta för jag har inga problem att fästa en hemsida på Start.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...