Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Skräppost i e post program i win 10


adde34

Rekommendera Poster

43 minuter sedan, skrev adde34:

Jag har skapat mappen men det kommer inte att fungera. Får ingen bekräftelse. Dessutom är det inte samma sak som att skapa skräppost mappen och att ha den från början i programmet. Då kan e post programmet definera e post som jag markerar som skräppost och blockera den. 

Med mitt nyskapade skräppost mappen kommer jag ändå att fortsätta få irriterande mejl

Då har jag bara ett förslag kvar. Prova att göra en återställning av E-post appen. Det gör man i Windows inställningar - Appar - E-post och Kalender - Avancerat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara tillägga att jag har väldigt dålig erfarenhet av Telia's mejl-konto. Skapade själv, för något år sedan, ett Telia-konto med en ganska unik mejl-adress. Ytterligare en dag senare loggade jag in på kontot via webben och fann ett 50-tal spam-/reklam-mejl och så har det förblivit. Har markerat dem som skräppost varje gång, men de återkommer direkt. Har aldrig tagit hem dem via något e-postprogram i Windows, så vet ej hur möjligheterna att blockera dem där är.

Förstår inte hur alla dessa på en dag kunde få tag på min adress, såvida inte Telia lämnar ut dem. Har haft många andra leverantörer under årens lopp, där det aldrig har smitit igenom några SPAM-mejl. Tack för mig! /bgjo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer att testa flera andra program istället och om det inte fungerarar så markerar jag skräppost i webbmailet istället. Tack för alla tips iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...