Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
bogab

A3mail

Rekommendera Poster

Snälla nån, hjälp mig! Supporten på A3 (gamla Alltele)  är helkass. De har i sin mailserver ett "junkkonto" där det mesta som hamnar där är randomiserat. Ny Teknik, Tech Republic, DN och en massa andra, oftast viktiga, mail hamnar där ibland. Ungefär 50% av de uppräknade adresserna kommer igenom och hamnar i min mailkorg. Jag kör Thunderbird. Enligt A3 kan man inte ändra eller ta bort junkmappen, vilket är vad jag krävt då Thunderbirds spamhantering är oklanderlig.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej!

Kan du inte logga in på mailkonto hos A3 med en webbläsare och se om du inte kan inaktivera deras spamfilter på ditt  konto? Brukar finnas möjlighet till detta hos de flesta epostservrar/eposttjänster.

/ Jari

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har försökt många gånger. Jag har ringt supporten, jag har mailat supporten. Ingen hjälp att få!

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu



×