-
Liknande Innehåll
-
Av lp54
Har en USB-skrivare som installeras som optisk disk när den ansluts. Om jag startar om dator så ligger den som skrivare igen, men en urpluggning och återanslutning gör skrivaren inaktiv och visas återigen som optisk disk! Något tips om åtgärd?
-
Av Eghdf
Jag får ingen utskrift varken från t.ex. Word eller Adobe. Min skrivare säger att toner/bläck är slut, men just nu är det alldeles nytt. Detta började hände i min tidigare skrivare (bytte till ny just idag), efter att jag använt en icke-original patron som läckte bläck. Trodde därför att skrivaren var körd, men i vilket fall var det tid att byta till ny skrivare.
När jag nu installerat min nya skrivare, så får jag samma felmeddelande. Dock, vid installationen av skrivaren, finns en funktion för att göra en testutskrift och den funkade perfekt. Men så fort jag försöker skriva ut ett eget dokument så kommer meddelandet att "toner/bläck är slut". Gäller både t.ex. word- och pdf-filer.
Jag kör Windows 10 och misstänker att något blivit tokigt där, men ingen aning om vad.
-
Av Tsuntsun
Hej!
Jag skulle behöva lite hjälp med min skrivare från Samsung - SCX-3200.
Den har plötsligt slutat att skriva ut trots att statuslampan lyser grönt.
Jag har försökt att starta om både skrivare och dator, dra ut USB-sladden och tryckt på clear/stop knappen på skrivaren. Inget verkar fungera dock.
Den är ju tydligt kopplad till datorn då det fortfarande går att skanna med den.
Är det någon som vet hur man skulle kunna lösa detta?
-
Av uzaan
Jag har fått problem med min skrivare. Får felmeddelande att skrivarhuvud inte är installerat eller inte kompatibelt. Finns det någon lösning på detta eller måste jag lämna in den?
-
Av Tobbe_890
Jag har en gammal HP 930C som hittills fungerat bra. Jag köpte bläckpatroner hos Kjell & Co (ersättningspatroner) som fungerade bra ett tag men nu blir alla utskrifter grönaktiga och det uppstår ränder i utskriften. Jag har bytt ut patronerna till helt nya (dock ersättningspatroner) men problem kvarstår. Jag har också rengjort patronerna men inget hjälper. Man misstänker ju att detta beror på att jag inte använder originalpatroner men kan det vara någon annan orsak till utskriftsproblemen? Jag vill ju inte köpa dyra bläckpatroner för att sedan upptäcka att det inte var det som var problemet!
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
Obesvarade ämnen
-
Nya ämnen
-
Aktuella jobb
- Javautvecklare för utveckling av e-tjänster, med placering i NorrköpingÖstergötland
- SystemteknikerNyköping (Kommun), Södermanland, Eskilstuna (Kommun), Södermanland, Katrineholm (Kommun), Södermanland
- NätverksteknikerNyköping eller Eskilstuna
- Sales Account Executive – Public SectorKista, Stockholm
- Chief Technology Officer with a passion for business developmentStockholm (Län)
- Javautvecklare för utveckling av e-tjänster, med placering i Norrköping