-
Liknande Innehåll
-
Av Mesa
Hej! Jag undrar om det finns något sett att göra bilderna synliga i Windows Utforskaren?
För att slippa klicka på IMG- ikoner för att se vad det är för bild.
-
Av mrwallinzky
Hej,
Så jag har ett väldigt märkligt problem. Det är nämligen så att jag är ansluten till nätet och kan surfa via Firefox hur bra som helst, men, nätverksindikatorn säger att jag inte har något internet. Detta är jätteskumt då jag uppenbarligen kan surfa och skriva detta meddelande men inte använda några appar som t.ex. Spotify. Vill också påpeka att allt fungerar perfekt med en ethernetkabel.
Jag har provat med följande;
Återställt nätverksinställningarna Avinstallerat och ominstallerat WiFi-kortet Startat om routern Startat om datorn Gjort en omstart av explorer.exe
Snälla, är det någon som skulle kunna hjälpa mig med detta...
-
Av erikdal
Hej
Jag höll på med att uppdatera ett par Wordpresstillägg då helt plötsligt uppdateringen stoppade.
När jag försöker logga in igen får jag meddelandet att underhåll pågår och jag måste vänta.
Hur sjutton kan jag få igång webbplaten igen!
-
Av Reknud
Jag funderar på att uppdatera mitt Premiere Elements 8.0 till 2020 men funderar på om min dator klarar systemkraven?
Premiere Elements 2020 kräver:
- "processor med SSE2-stöd; för HDV-redigering krävs dubbelkärnig processor"?
Jag har Windows 8.1:
- Intel Core i7-4710HQ CPU@2.50GHz 2.50GHz
- RAM: 16,0GB (15,9 GB går att använda)
- 64-bitars operativsystem, x64-baserad prosessor
- Samsung SSD 850 EVO 500GB (312GB ledigt)
Funkar det?
Tacksam för kommentarer...
-
Av nilmol
Har sen tid tillbaka haft problem med uppdateringar i 1903. (bild 1)
Hoppades att det skulle lösa sig med uppdateringen 1909. Men icke. (bild 2)
Försökte med uppdateringsassistenten. Och den tackar mig för att jag försöker. (bild 3)
Och där står det nu, inget händer.
Vad göra? Ren installation är inte aktuellt eftersom alla mina program då försvinner. Så vilka andra alternativ finns?
-
-
Senaste som Tittar
Inga registrerade medlemmar är inne på denna sida.
-
Senaste inlägg
-
-
Obesvarade ämnen
-
-
Nya ämnen
-
-
Aktuella jobb
- Systemutvecklare till RiksdagsförvaltningenStockholm (Län)
- Teknisk produktägare inom webb till Sanoma Utbildning, StockholmStockholm (Län)
- KommunikationsteknikerÖrebro (Stad)
- Arbeta med tillsyn av informations- och IT-säkerhetUppsala (Län)
- .Net utvecklare till Autocom, TrollhättanTrollhättan (Kommun), Västra Götaland
- Systemutvecklare till Riksdagsförvaltningen