Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Rekommendera Poster

Är det någon som vet om det går att ladda ner Office Word gratis och på svenska (skånska)?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Office Word och Libreoffice är inte samma program. Libre O har jag men jag söker mallar som i Ofice

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Microsoft Office är inte gratis. Dock har Microsoft tagit fram en förenklad version som man kör i webbläsaren (t ex Google Chrome) kallad Microsoft Office Online, men jag vet inte om det ingår några mallar.

https://products.office.com/sv-se/office-online/documents-spreadsheets-presentations-office-online

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har faktiskt laddat hem Microsoft Office gratis, men givetvis på engelska.

Ja är ute efter en mall för visitkort.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja du jag har lagt ner timmar för att begripa hur mallarna utformas. Jag tror att man måste vara minst civilingenjör. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hoppas du inte tagit illa upp, givetvis uppskattar jag dina förslag. Jag skall prova en gång till, men inte i kväll.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Om du har ett Microsoft konto, så kan du logga in på One Drive. Skapa ett nytt worddokument och i rutan för hjälp skriver du visitkort och söker. Då kommer du till templates.office.com och kan ladda ned en mall

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
37 minuter sedan, skrev Pelle Penna:

Om du har ett Microsoft konto, så kan du logga in på One Drive. Skapa ett nytt worddokument och i rutan för hjälp skriver du visitkort och söker. Då kommer du till templates.office.com och kan ladda ned en mall

Då är det väl Office Online som startas?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Ja hur det gått till fattar jag inte, men jag har fina mallar. Mallarna kommer från Libre Office vilka kommit efter att jag klickat på en länk som Thirteen sänt. Nu tror jag att vi kan avsluta denna "lina"

Tack för hjälpen och god fortsättning på 2019

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)
10 timmar sedan, skrev Pelle Penna:

Man behöver inte ladda ner den. Det går att välja Redigera i webbläsare så öppnas Word Online.

https://templates.office.com/sv-SE/Visitkort%2c-vågrät-layout-med-logotyp-10-per-sida-TM00001102

Redigerad av polken
Ändrade länken till svensk version

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)

Tack Pelle din länk funkade bra. Skrev tidigare att allt var ok, men så var inte fallet, då jag skrev ut blev det tok.  Men nu har jag även skrivit ut, bif ett prov.

Så än en gång avslutar jag denna lina

Redigerad av Cecilia
Tagit bort bilden eftersom den visar privata uppgifter /Cecilia, moderator

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu