Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Office Word


Torparen

Rekommendera Poster

Är det någon som vet om det går att ladda ner Office Word gratis och på svenska (skånska)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Office Word och Libreoffice är inte samma program. Libre O har jag men jag söker mallar som i Ofice

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har faktiskt laddat hem Microsoft Office gratis, men givetvis på engelska.

Ja är ute efter en mall för visitkort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja du jag har lagt ner timmar för att begripa hur mallarna utformas. Jag tror att man måste vara minst civilingenjör. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas du inte tagit illa upp, givetvis uppskattar jag dina förslag. Jag skall prova en gång till, men inte i kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du har ett Microsoft konto, så kan du logga in på One Drive. Skapa ett nytt worddokument och i rutan för hjälp skriver du visitkort och söker. Då kommer du till templates.office.com och kan ladda ned en mall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

37 minuter sedan, skrev Pelle Penna:

Om du har ett Microsoft konto, så kan du logga in på One Drive. Skapa ett nytt worddokument och i rutan för hjälp skriver du visitkort och söker. Då kommer du till templates.office.com och kan ladda ned en mall

Då är det väl Office Online som startas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

21 minuter sedan, skrev Cecilia:

Då är det väl Office Online som startas?

Rätt, men det måste ju då gå att använda den mallen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Ja hur det gått till fattar jag inte, men jag har fina mallar. Mallarna kommer från Libre Office vilka kommit efter att jag klickat på en länk som Thirteen sänt. Nu tror jag att vi kan avsluta denna "lina"

Tack för hjälpen och god fortsättning på 2019

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 timmar sedan, skrev Pelle Penna:

Om du har ett Microsoft konto, så kan du logga in på One Drive. Skapa ett nytt worddokument och i rutan för hjälp skriver du visitkort och söker. Då kommer du till templates.office.com och kan ladda ned en mall

 

Man behöver inte ladda ner den. Det går att välja Redigera i webbläsare så öppnas Word Online.

https://templates.office.com/sv-SE/Visitkort%2c-vågrät-layout-med-logotyp-10-per-sida-TM00001102

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Pelle din länk funkade bra. Skrev tidigare att allt var ok, men så var inte fallet, då jag skrev ut blev det tok.  Men nu har jag även skrivit ut, bif ett prov.

Så än en gång avslutar jag denna lina

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...