Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Filmora Wondershare, hjälp mig snälla! Ljud ej i sync


The Wikstrand

Rekommendera Poster

The Wikstrand

Hej! Jag gör Youtube-viedos och har använt Wondershare Filmora i ca ett år utan problem. Men efter att de släppte en ny version i november eller något åt det hållet, är allt nu förstört. 

Ljudet hamnar gradvis mer och mer ur sync, vilket betyder att efter en minut är ljudet ca 0,1 sec fel, efter fem minuter ca 1 sekund och så vidare, det gör redigering helt omöjligt eftersom jag måste klippa på "fel" ställe och då i bästa fall kommer jag att behöva minst tio-tolv gånger så lång tid på mig att redigera, jag har varit i kontakt med de ett par gånger, men ingenting som de har föreslagit har hjälpt. Jag har kollat råmaterialet, det fungerar alldeles utmärkt, det är inte kameran som är problemet, det är Wondershare. Jag har också kollat ett annat redigeringsprogram, där fungerade det också. Mitt problem är också att jag är extremt oteknisk och har ingen att komunisera med, så hjälp mig PCföralla, ni är mitt enda hopp!

 

/The Wikstrand 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyfisherman

Hej och välkommen till Eforum.

 

Har du fortfarande problem med detta?

I  princip är det 3 olika scenario som kan orsaka detta och se noggrant (klicka) närmare:

775752355_Videooutofsync.PNG.75205346139f015a40ed3505227bd2bb.PNG

 

Se detta: Filmora Wondershare - How to fix Audio Sync problem in Camtasia

Ta en titt även om du inte kör exakt likadant, så försök att följa tipsen 1-4.

 

Återkom och berätta.

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...