Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Moderator


kallegul

Rekommendera Poster

Jag har noterat att du Cecilia varit medlem i över 15 år och och troget svarar på alla möjliga frågor nära nog dagligen. Frågeställningen måste bli, hur orkar man med det? Är du aldrig ledig? Du har moderatorkolleger som också är duktiga på att svara och som varit med länge, men du verkar vara bland dem som varit med längst. Tror jag i alla fall. 

Jag hoppas du får en LEDIG Jul och kan vila tankarna från alla som behöver hjälp i forumet. Låt gärna ledigheten gå från Jul till någon dag in på nya året. 

 

Till dig och alla andra som troget hjälper oss obildade, God Jul och Gott Nytt År. 

 

// Kallegul

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack detsamma! :)

 

Det finns några moderatorer som började vara det innan jag gjorde det. Även om jag har varit medlem sen 2003 dröjde det ett år innan jag började vara aktiv i forumet och sen ytterligare år innan jag blev moderator.

 

Det är ju kul att svara på frågor :) så nog tänker jag kolla i forumet under helgdagarna också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På 2018-12-24 på 12:44, skrev Mikael63:

För min del känner jag mig ledig när jag besöker eforum. Ett sätt att koppla av lite.

** God jul **

Konstigt nog känner jag samma sak som Mikael63 ibland.

 

Det känns lite avstressande och lugnt att vara på Eforum, även om det ibland kanske måste tas om hand en eller annan spammfigur från främmande land i rapporthörnan...ingen fara med det.

Mycket sällan vi behöver ingripa mot folk som bryter mot reglerna numer.

Bara att klicka Rapportera knappen med en kort kommentar så fort ni tycker något verkar bryta mot reglerna, så tar vi hand om det i rapporthörnan och går igenom ev. åtgärder.

 

Bara att seriöst försöka hjälpa någon, oavsett om man löser ett problem eller inte, spelar ingen roll.
Det ger en känsla av lugn och välbefinnande. Man mår bra helt enkelt av att försöka ge så god hjälp som möjligt och det tror jag flera medlemmar som varit med längre än mig och postat bra mycket fler lösningar (utan att vara moderator), ja även alla andra naturligtvis som postat en lösning eller ställt en fråga för att få kanske ett svar; möjligen kan hålla med om.

 

Men erkännandet borde gå till alla andra medlemmar istället, som oförtrutet hjälper till med att försöka lösa problem.

Utan alla dessa finns inget Eforum. Ingen nämnd och ingen glömd.

Och alla är vi här på våran egen fritid, liksom vi moderatorer!

 

:)

 

God Fortsättning på Julen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...