Torparen Posted December 21, 2018 Share Posted December 21, 2018 Utan att blivit inbjuden har jag nu Win Zip i min dator. Då jag försöker ta bort programmet lyckas jag med vissa filer, men andra får jag beskedet att det går inte ta bort eftersom filen är öppen i WinZip systemet Hur gör jag för att få bort skräpet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flyfisherman Posted December 21, 2018 Share Posted December 21, 2018 Starta om datorn och därefter gå in och avinstallera via Kontrollpanelen > Program. Eller (Windows 10) Start > inställningar (lilla kugghjulet) > Appar > Appar och funktioner => högerklicka och avinstallera programmet i listan. Starta om datorn igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted December 21, 2018 Share Posted December 21, 2018 Eller om det inte hjälper med bara en omstart: Se om det går bättre att avinstallera om du startar om datorn i felsäkert läge. Så här startar man en dator med Windows 10 i felsäkert läge: https://www.enkelteknik.se/starta-windows-10-i-felsakert-lage och i punkt 8 väljer du alternativ 4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts