Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Visningsbild i filmfiler


Sneaffe

Rekommendera Poster

Jag brukar använda Freemake Video Converter till att snabbt sammanfoga och klippa bort vissa delar av filmen samt convertera den till MP4 format och det fungerar bra förutom att visningsbilden i den färdiga filen inte blir lyckad alltid. Verkar bli en slumpmässigt vald bild från filmen som visas. Någon som har ett tips om hur man kan ändra bilden? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I betalverktyg liksom i Adobe Premiere eller i Pinnacle Studio kan detta regleras och bestämmas, men när man använder gratisverktyg för detta så funderar jag...

Hmm..

 

Fundera på att stänga av Slide-show, fast det är väl huvudgrejen med programmet?

 

Freemake Video Converter  :

 

Citat

The flip side of Freemake video converter is, it does not support download list, download or accelerate download option. Those who are download freak and are always downloading videos randomly may get disappointed, because they might not be able to download the videos using this video converter. Freemake does not support background music, background image or DVD template menu. If you are looking for all these features, then you may get disappointed because you will not be able to get all these things, with Freemake video converter.

 

Inget jag använder själv och kommer sannolikt aldrig att göra heller.

Ingen aning faktiskt. ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...